2015/06/22

[4] Naive


Cześć!
O dziwo jestem tak zadowolona z szablonu i jak małe dziecko nie mogę się doczekać opinii autorki bloga, że już dzisiaj dodaję post z poniższym szablonem xd



Lusia Na
Lusia Dramione

Wykonany:
22 Czerwca 2015


Zamówienie zrobione dokładnie według tego, co mi podałaś i przyznam, że gdzieś w środku zaczął mi się podobać, a teraz sama się zastanawiam czy Ci go oddać xd Jestem z niego bardzo zadowolona i szczerze będę zła, jak Ci się nie spodoba ;p Oczywiście żartobliwie to ujmując :)
Szablon wysłałam do Ciebie na pocztę.


Już jutro dwa zamówienia dla Melodii :) Do napisania!

2 komentarze:

  1. Anonimowy23/6/15 19:24

    AAA! Jest prześliczny! Boże, kocham Cię! <3 Normalnie jakbyś czytała mi w myślach. Idealnie! Sorka, że anonimowo, ale piszę z innego komputera;)
    Pozdrawiam
    Lusia Na

    OdpowiedzUsuń