2015/06/28

[5] Hook


Cześć!
Myślałam, że dodam dwa zamówienia Melodii już wczoraj, ale jak wkopałam się w kody, tak jeszcze dzisiaj kończyłam xd Nie przedłużając, oddaję zamówienia :)



Melodia
Hear Your Voice Again

Wykonany:
27 Czerwca 2015


Mam nadzieję, że sprostałam Twoim oczekiwaniom, kochana. Przyznam, że przyjemnie mi się go robiło i to w nim jest najwięcej kodu. Głównie przez miejsca na cytaty.




Melodia
Zwiastunowy Kącik

Wykonany:
28 Czerwca 2015


Widziałaś już jego początki i nie wielkim zaskoczeniem będzie dla Ciebie wygląd końcowy xd Jednak mam nadzieję, że nadal Ci się podoba ;)

W pliku do pobrania znajdziesz plik rozmieszczenie!, zajrzyj do niego, proszę, zanim weźmiesz się za wstawianie szablonu :)

Na dzisiaj to wszystko. Już wkrótce następne zamówienia!

6 komentarzy:

  1. Są prześliczne! <3
    Jeja, dziękuję! <333 Już się biorę za wstawianie! :D
    Kocham Cię! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetne szablony, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne szablony jak zwykle. ;* szkoda, że nie mam więcej blogów, to bym u ciebie zamówiła kolejny .:3
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww, dzięki, słońce :*
      Zawsze może założyć jakiś xd
      Pozdrawiam również!

      Usuń