2015/06/21

[3] The High Road


Cześć!
Tym razem Mei zaszalała i przybywa z trzema zamówieniami. A co! Niestety z jakiegoś powodu nie mogę dodać plików w normalny sposób, dlatego wszystko wysłałam na kontakt, jaki od Was otrzymałam (oprócz Cameleon), a chwilowo podgląd to moje blogi, z których korzystam do tworzenia szablonów ;)



Cameleon
Skazana Na Hogwart

Wykonany:
17 Czerwca 2015


Przyznam, że trochę się nad nim głowiłam. Nie byłam pewna, jak go wykonać i wyszło mi to, co sama widzisz. Ta czerwień bardziej wygląda jak róż, chociaż może tylko mi się tak wydaje, nie wiem.
Tak czy owak, jestem ciekawa Twojej opinii :)




Wikaa
Elena I Damon Inna Historia

Wykonany:
18 Czerwca 2015


Spokojnie i przyjemnie robiło mi się ten szablon, dlatego mam nadzieję, że Ci się spodoba ;)
Musisz mi jedynie podać w komentarzu e-mail do Ciebie, ponieważ usunęłam Twoje zamówienie zanim go sobie zapisałam...




♥ Rey ♥
Glad You Camee

Wykonany:
19 Czerwca 2015


Chciałaś szablon czarno-biały, lecz przyznam, że nie pasowały mi do niego uśmiechnięte buzie. Dlatego korzystając z cytuję: "Wszystko pozostawiam w Twoich rękach", pozwoliłam sobie dodać trochę życia i kilka kolorów. Przyznam, że naprawdę podoba mi się ten szablon, oby Tobie też ^^


Już wkrótce zamówienia dla Lusia Na i Melodii :)
Miłego wieczoru!

6 komentarzy:

  1. Ojejejejejeju! <3
    Jaki śliczny kolorek w środkowym szablonie! :3
    Wszystkie szablony z tej notki są przecudne, ale ostatni mnie zaczarował! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaję, myślałam, że wyjdzie szajsowato. Jak bardzo się myliłam!!! Jest prześliczny!!!! Jak tylko jutro będę mieć dostęp do kompa to szybko go ustawię! Dziękuję, na prawdę dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, dziękuję bardzo, jest prześliczny!! Kolory cudownie dobrane, zdjęcia, WSZYSTKO :D
    Kontakt: wiktoria.majerczak13@wp.pl
    Dziękuję jeszcze raz z całego serduszka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie! ^^
      Mail wysłany i nie ma za co :)

      Usuń