2015/06/14

[2] When I'm Gone


Cześć!
Tym razem mam tylko jedno zamówienie do oddania. Niestety czasu miałam mniej niż się spodziewałam, a właściwie coś się wcisnęło na chama. Także... Mam nadzieję, że chociaż Ty, Mona Liso, będziesz zadowolona z tego powodu ;)



Mona Lisa
Smocza Krytyka

Wykonany:
11 Czerwca 2015


Nie ma granatu, ani ciemnego fioletu oraz kilku elementów, które chciałaś mieć. Uznałam, że byłoby tego trochę za dużo, dlatego zmniejszyłam ich ilość. Mam nadzieję, że mimo to podoba Ci się efekt końcowy ;)
Jeśli jednak nie, jestem skłonna na Twoje życzenie coś zmienić w szablonie c:
Buttony znajdziesz w pliku do pobrania.

Pamiętaj, aby zajrzeć do zakładki Przepis! Tam znajduje się instrukcja, jak załadować szablon na blog.

Na obecną chwilę to wszystko. Następne zamówienia już wkrótce ;)

4 komentarze:

  1. Wow, super ten szablon wygląda! c:
    Smoczek idealnie dopasowany do kolorystyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja
    słodki jezu
    zakochałam się *o*
    Oczywiście ,że nic nie musisz zmieniać!
    Jest lepszy niż go sobie wyobrażałam ♥
    Jest po prostu !#^*^%!($*$%)@$!@
    Dziękueeeje strasznie ♥
    I buttony do tego!
    Nawet nie wyobrażasz sobie jak bardzo jestem ci wdzięczna.
    Ale wiedziałam ,że na pewno się nie zawiodę na tobie i twoich umiejętnościach!
    Smok tak się tam wpasował i kolorystyka!
    Straaaaasznie dziękuję! :*
    Ściskam
    Ada xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie byłam pewna czy Ci się spodoba xd Ale skoro tak, to się cieszę ^^
      I nie ma za co! ^^

      Usuń