2015/06/08

[1] Love Interruption


Cześć! Witam Was w ten dłużący się poniedziałek!
Nie wiem jak Wam, ale mi dzisiaj czas leciał wolniej niż zazwyczaj. Myślałam, że nie wytrzymam do końca pracy, ale jak widzicie dałam radę, dlatego nie przedłużając, przybywam dzisiaj z dwoma zamówieniami c:



Azura
Oszukana Przez Los

Wykonany:
06 Czerwca 2015


Miałam nie mały problem, aby znaleźć odpowiednie zdjęcie płaczącej Lily Collins. Dlatego wybrałam to zdjęcie i rozjaśniłam jej włosy. Mam nadzieję, że wyglądają one w miarę naturalnie. Reszta raczej się zgadza i mam nadzieję, że Ci się podoba.
Czekam na opinię ;)



Sombra K'kie
Bitwa Cierniowego Lasu

Wykonany:
07 Czerwca 2015


Spodobał mi się pomysł łucznika w nagłówku, jednak kiedy przyszło do wybierania obrazka/zdjęcia... Cóż, kto by się spodziewał, że po internecie krąży ich tak mało? xd Tak więc, jeśli Ci się nie podoba, mogę zrobić inny nagłówek, już bez łucznika. Decyzja należy do Ciebie ;)

Pamiętajcie dziewczyny, aby zajrzeć do zakładki Przepis! Tam znajduje się instrukcja, jak załadować szablon na blog.

Na dzisiaj to wszystko. Do końca tygodnia pojawią się następne dwa, może i trzy szablony c:
Miłego wieczoru!

9 komentarzy:

  1. Jeju Mei, ten szablon jest cudowny ♥ Nie wiem jak ci dziękować! Tak długo czekałam na szablon, a tu nagle jest on idealny, wedle moich potrzeb.
    Na pewno polecę cię w przyszłości!

    Pozdrawiam i dziękuję,
    Sombra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! Nie byłam jego pewna, a tutaj takie zaskoczenie xd
      Dziękuję za opinię ^^

      Usuń
  2. Jej, jakie śliczne prace! <3
    Zwłaszcza ta druga. Cały czas mnie zaskakujesz, wiesz?
    Weny w tworzeniu! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie się tu nie spodziewałam ;p
      Dziękuję, kochana! <3

      Usuń
  3. No więc... To ja Azura tylko z powodu innego kontami naprawdę ślicznie ci wyszlo (^ω^) Bardzo ci dziękuję i nie martw się wyszło naturalnie - wręcz idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, to świetnie, że Ci się podoba! ^^

      Usuń
  4. Pierwszy szablon prawdę mówiąc nie przypadł mi do gustu, ale drugi jest idealny moim zdniem *.* Normalnie cudo *.*

    Pozdrawiam, Pauline ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie dlatego, że oba blogi są o innej tematyce, ale cieszę się, że chociaż jeden Ci się podobał ;)

      Usuń
  5. Zawsze wiedziałam, że moja (czyli ta druga) jest najładniejsza huhuhihihihihihihhheheheheh ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń