2015/06/01

Otwarcie!

Dzień dobry!
Już od dłuższego czasu zastanawiałam się czy może wykorzystać tą szczyptę wolnego czasu oraz kilka kropel energii i stworzyć ten blog. Pomyślałam, że skoro i tak wykonuję szablony, to czemu by nie pójść o krok dalej? Na wstępie mówię, iż nie jest to szabloniarnia, na której będą pojawiać się instrukcje, dodatki do bloga czy wolne szablony. Kawiarnia Szablonów jest przeznaczona tylko i wyłącznie do realizowania Waszych pomysłów (oczywiście będąc rozsądnym). Tym tropem idąc jest to blog, na którym przyjmuję tylko i wyłącznie zamówienia! Już teraz zapraszam do zakładki Złóż zamówienie, które znajdziesz po lewej stronie. Wcześniej jednak proszę zapoznać się z Regulaminem! Kilka moich pracy znajdziecie w zakładce Półka z książkami ;)
Ponieważ jest to początek mojej działalności, od zaraz przyjmuję pierwsze pięć zamówień!
Pozdrawiam i życzę miłego Dnia Dziecka! <3

Ps. Jeżeli ktokolwiek ma problemy z wyświetleniem obecnie panującego szablonu, radzę użyć przeglądarki Chrome z rozdzielczością ekranu 1366X768, ponieważ właśnie w takich rozmiarach pracuję ;)

2 komentarze:

  1. Co oznacza "Nie można składać dwóch zamówień pod rząd" ? Skoro można składać jedno zamówienie z trzema blogami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku, sama się zagmatwałam w tym, co chciałam napisać. Zaraz poprawię i dziękuję za to pytanie ;)

      Usuń